Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Dan kunt u ook video's zien. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Contact

Hebt u een vraag? Of wilt u afspraak of melding maken? Bekijk hier hoe u ons kunt bereiken.

Waternet voert namens ons het werk uit. Hebt u een vraag of wilt u iets melden? Neem dan contact op met de klantenservice van Waternet.

Contact opnemen met Waternet

Mijn Waternet

Hebt u een vraag over uw aanslag waterschapsbelasting? Op Mijn Waternet kunt u uw aanslag bekijken en betalen.

Direct naar Mijn Waternet

Afspraak maken 

Wilt u een afspraak maken? Bel op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur naar 0900 9394 (normale belkosten). Vanuit het buitenland belt u naar +31 889 39 4000. Of vul ons contactformulier in.

Persvragen

Bent u journalist en hebt u een vraag over Waterschap Amstel, Gooi en Vecht? Neem dan contact op met een van onze woordvoerders.

Hoe kunt u ons bereiken?

Bellen

U kunt de klantenservice van Waternet bellen op werkdagen van 8.00 tot 17.00. Wilt u een storing doorgeven of een melding maken van calamiteit, overlast of problemen met water? Dat kan 24 uur per dag. Kies dan optie 1.

Het is erg druk aan de telefoon. We proberen u zo snel mogelijk te helpen.

E-mail

Stel uw vraag via e-mail.

Contactformulier
U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie

Bezoekadres

Waterschap Amstel, Gooi en Vecht
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam

Let op: onze parkeergarage ligt in de Markonstraat. Gebruik deze straatnaam voor uw navigatie.

Openingstijden loket

U bent op werkdagen tussen 13.30 en 15.30 uur welkom bij ons loket op het hoofdkantoor. Hier kunt u alles regelen voor uw waterschapsbelasting.